Кнопка сайта |
|
|
Если мы Вам понравились, то поставьте нашу кнопку на вашем сайте или блоге
|
|
|
В категории материалов: 5 Показано материалов: 1-5 |
|
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
Розвиток зв'язного мовлення — необхідна умова формування соціально активної особистості. Учитель початкових класів має систематично збагачувати словник, вдосконалювати граматичну структуру мовлення дітей, вчити розуміти і свідомо будувати зв'язні висловлювання різних типів і стилів. В основу цієї статті покладено дані про структуру мовленнєвої діяльності. |
Навчити дітей добре читати — одне з найважливіших завдань школи. Поради, рекомендації та підбір вправ по розвитку навичок читання. |
Найсприятливішим періодом для активізації творчості, фантазії та уяви, пізнавальної спроможності є молодший шкільний вік. На момент вступу до школи дитина є носієм власного пізнавального досвіду. І основна функція школи полягає не в нівелюванні, загальмовуванні досвіду дитини як несуттєвого, а навпаки, в максимальному його виявленні, використанні, збагаченні. Інтерактивні методик формують творчу, мислячу особистість дитини, її самобутність і самоцінність, організовую радісне навчання дітей без примусу, розвиваю в них стійкий інтерес до знань, потребу їх самостійного пошуку. |
Головним у процесі навчання грамоти школярів є процес пізнання, під час якого учні здобувають нові знання, оволодівають вміннями та навичками, набувають досвіду практичної роботи. Тому вчитель повинен правильно організувати, чітко продумати, систематизувати роботу. |
Основне завдання сучасного вчителя — залучити учнів до активної самостійної діяльності. А як зробити, щоб дитина не лише засвоювала нові знання, а й намагалася застосовувати їх під час вироблення нових умінь, почувала себе впевненою, бажала вчитися? Треба зацікавити, тобто створити сітуацію успіху. Зацікавленість, викликана вчителем на уроці, за певних умов може перерости в стійкий інтерес до знань. Коли ж дітям на уроках цікаво? Тоді, коли учень може реалізувати свої можливості, інтереси, прагнення, а не залишатися пасивним виконавцем волі вчителя, безініціативним, позбавленим можливості творити. |
|
|
|