Четверг, 02.05.2024, 16:01
Ped.ideyki.ua
сеть учителей начальных классов
г.Харцызска  Донецкой области
 
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории
Kinder-Клуб [9]
информация о событиях
Внеурочная работа [6]
конспекты мероприятий
Конспекты уроков [49]
конспекты уроков
Методичка [59]
рекомендации учителям
Медиатека [43]
презентации
Материалы к урокам [45]
иллюстрации, презентации, картинки
Документы [45]
Форма входа
Акция
Наш опрос
Откуда Вы узнали о сайте?
Всего ответов: 96
Кнопка сайта

Если мы Вам понравились, то поставьте нашу кнопку на вашем сайте или блоге
Друзья сайта
Непоседы - сайт для детей и их родителей, чем занять ребенка. Nachalka.com - сайт для детей, родителей, учителей начальной школы. Поисковик для учителей
Сайт методиста Газимагомедовой Оксаны

Иловайский УВК №1
Главная » Мастерская

Мастерская
Здравствуйте, коллега!
Рады видеть Вас в нашей Мастерской. Надеемся, Вы найдете нужную для Вас информацию. Оставьте свои пожелания и комментарии.

Kinder-Клуб [9]
информация о событиях
Внеурочная работа [6]
конспекты мероприятий
Конспекты уроков [49]
конспекты уроков
Методичка [59]
рекомендации учителям
Медиатека [43]
презентации
Материалы к урокам [45]
иллюстрации, презентации, картинки
Документы [45]


Памятка предназначена для учащихся. Даст возможность самостоятельно создать последовательную защиту проекта. 
НОУ-ХАУ | Просмотров: 694 | Загрузок: 156 | Добавил: Ксюша | Дата: 17.07.2010 | Комментарии (0)

В условиях обновления системы образования педагогу необходимо ориентироваться в широком спектре современных инновационных технологий, идей, направлений, не тратить время на открытие уже известного. Сегодня быть педагогически грамотным специалистом нельзя без изучения всего обширного арсенала образовательных технологий. Активно входит в практику школу в последние годы проектная технология

НОУ-ХАУ | Просмотров: 748 | Загрузок: 218 | Добавил: Ксюша | Дата: 17.07.2010 | Комментарии (0)

Теоретический аспект проектной технологии.
НОУ-ХАУ | Просмотров: 749 | Загрузок: 363 | Добавил: Ксюша | Дата: 17.07.2010 | Комментарии (0)

Проектування в початковій школі має свою специфіку: слід враховувати вікові та психологічні особливості учнів бо зрозуміло, що бачити, як роблять інші і робити самому – речі абсолютно різні. Всі етапи проектної діяльності учнів початкових класів повинні ретельно контролюватися вчителями, бо і теоретичних, і практичних знань та вмінь в учнів - молодших школярів ще мало. Це з однієї сторони. З іншої, вчителі мають чудову можливість залучити до пошукової, творчої діяльності практично всіх учнів і в першу чергу – дітей з підвищеною навчальною мотивацією.

НОУ-ХАУ | Просмотров: 650 | Загрузок: 145 | Добавил: Ксюша | Дата: 17.07.2010 | Комментарии (0)

Памятка предназначена родителям первоклашек. Даны советы по организации быта первокласнников.

Ребенок идет в школу | Просмотров: 812 | Загрузок: 135 | Добавил: Ксюша | Дата: 16.07.2010 | Комментарии (0)

Розвиток зв'язного мовлення — необхідна умова фор­мування соціально активної особистості. Учитель по­чаткових класів має систематично збагачувати словник, вдосконалювати граматичну структуру мовлення дітей, вчити розуміти і свідомо будувати зв'язні висловлюван­ня різних типів і стилів. В основу цієї статті покладено дані про структуру мовленнєвої діяльності.
Интерактивные технологии | Просмотров: 982 | Загрузок: 736 | Добавил: Ксюша | Дата: 15.07.2010 | Комментарии (0)

Навчити дітей добре читати — одне з найважливіших завдань школи. Поради, рекомендації та підбір вправ по розвитку навичок читання.
Интерактивные технологии | Просмотров: 798 | Загрузок: 357 | Добавил: Ксюша | Дата: 15.07.2010 | Комментарии (0)

Свято для учнів 3 класу.
Внекласные мероприятия | Просмотров: 950 | Загрузок: 244 | Добавил: Ксюша | Дата: 15.07.2010 | Комментарии (0)

Емоційні та психологічні настанови, вірші-правила намуроках математики та української мови зроблять уроки цікавими та насиченими.
Отдых на уроке | Просмотров: 1754 | Загрузок: 730 | Добавил: Ксюша | Дата: 15.07.2010 | Комментарии (0)

Багато першокласників-шестирічок наштовхуються на проблему недо­розвинення фонематичного слуху, що впливає на формування у дітей готовності до звукового аналізу слів. Як допомогти дитині? Що зробити для того, щоб перші кроки до Краї­ни Знань не були страшними та важ­кими, не залякали дитину, не ви­кликали в неї внутрішній протест або апатію до навчання, адже така ди­тина не зможе працювати швидко і правильно разом з усіма. На допо­могу повинен поспішати вчитель. Послідовна, правильно організована робота з розвитку фо­нематичного слуху позитивно впли­ватиме на вдосконалення загально­го мовного розвитку, що допоможе дитині запобігти мовних помилок під час письма і читання. Робота повинна бути побудована лише на грі та ігрових вправах, щоб першокласники-шестирічки навчалися граючись.
Советы психолога | Просмотров: 970 | Загрузок: 233 | Добавил: Ксюша | Дата: 15.07.2010 | Комментарии (0)

Найсприятливішим періодом для ак­тивізації творчості, фантазії та уяви, пізнавальної спроможності є молодший шкільний вік. На момент вступу до шко­ли дитина є носієм власного пізнавально­го досвіду. І основна функція школи по­лягає не в нівелюванні, загальмовуванні досвіду дитини як несуттєвого, а навпаки, в максимальному його виявленні, викори­станні, збагаченні. Інтерактивні методик формують творчу, мислячу особистість дитини, її самобутність і самоцінність, організовую радісне на­вчання дітей без примусу, розвиваю в них стійкий інтерес до знань, потребу їх самостійного пошуку.

Интерактивные технологии | Просмотров: 816 | Загрузок: 1 | Добавил: Ксюша | Дата: 15.07.2010 | Комментарии (0)

Головним у процесі навчання грамоти школярів є процес пізнання, під час якого учні здобува­ють нові знання, оволодівають вміннями та навичка­ми, набувають досвіду практичної роботи. Тому вчитель повинен правильно організувати, чітко продумати, систематизувати роботу.
Интерактивные технологии | Просмотров: 951 | Загрузок: 304 | Добавил: Ксюша | Дата: 15.07.2010 | Комментарии (0)

Основне завдання сучасного вчи­теля — залучити учнів до активної самостійної діяль­ності. А як зробити, щоб дитина не лише засвоювала нові знання, а й намагалася застосовувати їх під час вироблення нових умінь, почува­ла себе впевненою, бажала вчитися?  Треба зацікавити, тобто створити сітуацію успіху. Зацікав­леність, викликана вчителем на уроці, за певних умов може перерости в стійкий інтерес до знань. Коли ж дітям на уроках цікаво? Тоді, коли учень може реалізувати свої можливості, інтереси, прагнення, а не залишатися пасивним виконавцем волі вчителя, безініціативним, позбавленим можливості творити.
Интерактивные технологии | Просмотров: 616 | Загрузок: 268 | Добавил: Ксюша | Дата: 15.07.2010 | Комментарии (0)

Материал может использоваться как наглядное пособие на уроках обучения грамоте, для фронтальной работы с классом на этапе актуализации знаний, для занятий с детьми дома.
Русский язык | Просмотров: 692 | Загрузок: 174 | Добавил: Ксюша | Дата: 15.07.2010 | Комментарии (0)

Методичні рекомендації вчителям початкової ланки щодо особливостей роботи з шестирічними дітьми у першому класію
Ребенок идет в школу | Просмотров: 1018 | Загрузок: 117 | Добавил: Ксюша | Дата: 14.07.2010 | Комментарии (0)

Мастер-класс (форма ученичества) – активная форма творческой самореализации педагога, когда учитель-мастер передает свой опыт слушателям путем прямого и комментированного показа приемов работы. Учитель – мастер, как правило, обладает собственным стилем творческой педагогической деятельности и собственной дидактической системы работы. Проведение мастер-классов способствует изучению и внедрению в практику инновационных технологий, распространению эффективного прогрессивного педагогического опыта учителя, школы.
НОУ-ХАУ | Просмотров: 1043 | Загрузок: 179 | Добавил: Ксюша | Дата: 14.07.2010 | Комментарии (0)

Відомим є факт, що в школі щоденно проходить від 100 до 170 уроків, і більш 90% з них ніяк не аналізуються. І це не дозволяє об’єктивно і оперативно оцінити рівень професійної майстерності педагога. Педагог конструює урок, проводить, аналізує його, підводить підсумки. Тому серед багатьох факторів, що визначають успіх роботи вчителя, головним є потреба і уміння аналізувати свою діяльність і діяльність своїх вихованців. Тільки аналіз і самоаналіз забезпечує творчий підхід до навчання, розумний розрахунок і високе мистецтво.
Анализ урока | Просмотров: 1217 | Загрузок: 238 | Добавил: Ксюша | Дата: 14.07.2010 | Комментарии (0)

Уро­вень зна­ний и на­вы­ков школьни­ков, пе­да­го­ги­че­ское мас­тер­ст­во учи­те­ля оце­ни­ва­ют­ся в ос­новном во вре­мя по­се­ще­ния учеб­ных за­ня­тий. На уро­ке, как в фо­ку­се, кон­цен­три­ру­ет­ся вся дея­тель­ность пе­да­го­га, его на­уч­ная под­го­тов­ка, пе­да­го­ги­че­ские на­вы­ки, методи­ческие уме­ния, спо­соб­ность ор­га­ни­зо­вать са­мо­стоя­тель­ную ра­бо­ту всех школь­ни­ков. Ре­аль­ная цен­ность уро­ка — его ре­зуль­тат; сте­пень ус­воения ма­те­риа­ла уче­ни­ка­ми. Форма анализа урока представлена в технологической карте.
Анализ урока | Просмотров: 2037 | Загрузок: 450 | Добавил: Ксюша | Дата: 14.07.2010 | Комментарии (0)

Педагогическая мастерская как явление педагогической технологии мастерских признана одним из современных способов ведения урока, общения учащихся и педагога, развития предметных компетенций и жизненных компетентностей школьников.
НОУ-ХАУ | Просмотров: 723 | Загрузок: 148 | Добавил: Ксюша | Дата: 14.07.2010 | Комментарии (0)

Теоритический аспект построения методического портфолио учителя. Доступность и наглядность презентации даст возможность учителю более быстро освоить данный вопрос.
Портфолио учителя | Просмотров: 792 | Загрузок: 226 | Добавил: Ксюша | Дата: 13.07.2010 | Комментарии (0)

Поиск
Календарь
Часики
Фотоколлаж
Интересно для всех
  • Раскраска.ком - разукрашки для вашего ребенка
  • Познайка.ру - раскраски, поделки, детские стихи, развивающие игры

  • Безопасный поисковик для детей
    Погода
    Статистика
    Locations of visitors to this page Счетчик посещений Counter.CO.KZ Рейтинг@Mail.ru
    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Copyright MyCorp © 2024