Кнопка сайта |
|
|
Если мы Вам понравились, то поставьте нашу кнопку на вашем сайте или блоге
|
|
|
Мастерская
Здравствуйте, коллега!
Рады видеть Вас в нашей Мастерской. Надеемся, Вы найдете нужную для Вас информацию. Оставьте свои пожелания и комментарии.
Памятка предназначена для учащихся. Даст возможность самостоятельно создать последовательную защиту проекта.
НОУ-ХАУ |
Просмотров: 694 |
Загрузок: 156 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 17.07.2010
|
|
В условиях обновления системы образования педагогу необходимо ориентироваться в широком спектре современных инновационных технологий, идей, направлений, не тратить время на открытие уже известного. Сегодня быть педагогически грамотным специалистом нельзя без изучения всего обширного арсенала образовательных технологий. Активно входит в практику школу в последние годы проектная технология
НОУ-ХАУ |
Просмотров: 748 |
Загрузок: 218 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 17.07.2010
|
|
Теоретический аспект проектной технологии.
НОУ-ХАУ |
Просмотров: 749 |
Загрузок: 363 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 17.07.2010
|
|
Проектування в початковій школі має свою специфіку: слід враховувати вікові та психологічні особливості учнів бо зрозуміло, що бачити, як роблять інші і робити самому – речі абсолютно різні. Всі етапи проектної діяльності учнів початкових класів повинні ретельно контролюватися вчителями, бо і теоретичних, і практичних знань та вмінь в учнів - молодших школярів ще мало. Це з однієї сторони. З іншої, вчителі мають чудову можливість залучити до пошукової, творчої діяльності практично всіх учнів і в першу чергу – дітей з підвищеною навчальною мотивацією.
НОУ-ХАУ |
Просмотров: 650 |
Загрузок: 145 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 17.07.2010
|
|
Памятка предназначена родителям первоклашек. Даны советы по организации быта первокласнников. |
Розвиток зв'язного мовлення — необхідна умова формування соціально активної особистості. Учитель початкових класів має систематично збагачувати словник, вдосконалювати граматичну структуру мовлення дітей, вчити розуміти і свідомо будувати зв'язні висловлювання різних типів і стилів. В основу цієї статті покладено дані про структуру мовленнєвої діяльності. |
Навчити дітей добре читати — одне з найважливіших завдань школи. Поради, рекомендації та підбір вправ по розвитку навичок читання. |
Емоційні та психологічні настанови, вірші-правила намуроках математики та української мови зроблять уроки цікавими та насиченими. |
Багато першокласників-шестирічок наштовхуються на проблему недорозвинення фонематичного слуху, що впливає на формування у дітей готовності до звукового аналізу слів. Як допомогти дитині? Що зробити для того, щоб перші кроки до Країни Знань не були страшними та важкими, не залякали дитину, не викликали в неї внутрішній протест або апатію до навчання, адже така дитина не зможе працювати швидко і правильно разом з усіма. На допомогу повинен поспішати вчитель. Послідовна, правильно організована робота з розвитку фонематичного слуху позитивно впливатиме на вдосконалення загального мовного розвитку, що допоможе дитині запобігти мовних помилок під час письма і читання. Робота повинна бути побудована лише на грі та ігрових вправах, щоб першокласники-шестирічки навчалися граючись. |
Найсприятливішим періодом для активізації творчості, фантазії та уяви, пізнавальної спроможності є молодший шкільний вік. На момент вступу до школи дитина є носієм власного пізнавального досвіду. І основна функція школи полягає не в нівелюванні, загальмовуванні досвіду дитини як несуттєвого, а навпаки, в максимальному його виявленні, використанні, збагаченні. Інтерактивні методик формують творчу, мислячу особистість дитини, її самобутність і самоцінність, організовую радісне навчання дітей без примусу, розвиваю в них стійкий інтерес до знань, потребу їх самостійного пошуку. |
Головним у процесі навчання грамоти школярів є процес пізнання, під час якого учні здобувають нові знання, оволодівають вміннями та навичками, набувають досвіду практичної роботи. Тому вчитель повинен правильно організувати, чітко продумати, систематизувати роботу. |
Основне завдання сучасного вчителя — залучити учнів до активної самостійної діяльності. А як зробити, щоб дитина не лише засвоювала нові знання, а й намагалася застосовувати їх під час вироблення нових умінь, почувала себе впевненою, бажала вчитися? Треба зацікавити, тобто створити сітуацію успіху. Зацікавленість, викликана вчителем на уроці, за певних умов може перерости в стійкий інтерес до знань. Коли ж дітям на уроках цікаво? Тоді, коли учень може реалізувати свої можливості, інтереси, прагнення, а не залишатися пасивним виконавцем волі вчителя, безініціативним, позбавленим можливості творити. |
Материал может использоваться как наглядное пособие на уроках обучения грамоте, для фронтальной работы с классом на этапе актуализации знаний, для занятий с детьми дома. |
Методичні рекомендації вчителям початкової ланки щодо особливостей роботи з шестирічними дітьми у першому класію |
Мастер-класс (форма ученичества) – активная форма творческой самореализации педагога, когда учитель-мастер передает свой опыт слушателям путем прямого и комментированного показа приемов работы. Учитель – мастер, как правило, обладает собственным стилем творческой педагогической деятельности и собственной дидактической системы работы. Проведение мастер-классов способствует изучению и внедрению в практику инновационных технологий, распространению эффективного прогрессивного педагогического опыта учителя, школы.
НОУ-ХАУ |
Просмотров: 1043 |
Загрузок: 179 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 14.07.2010
|
|
Відомим є факт, що в школі щоденно проходить від 100 до 170 уроків, і більш 90% з них ніяк не аналізуються. І це не дозволяє об’єктивно і оперативно оцінити рівень професійної майстерності педагога. Педагог конструює урок, проводить, аналізує його, підводить підсумки. Тому серед багатьох факторів, що визначають успіх роботи вчителя, головним є потреба і уміння аналізувати свою діяльність і діяльність своїх вихованців. Тільки аналіз і самоаналіз забезпечує творчий підхід до навчання, розумний розрахунок і високе мистецтво.
Анализ урока |
Просмотров: 1217 |
Загрузок: 238 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 14.07.2010
|
|
Уровень знаний и навыков школьников, педагогическое мастерство учителя оцениваются в основном во время посещения учебных занятий. На уроке, как в фокусе, концентрируется вся деятельность педагога, его научная подготовка, педагогические навыки, методические умения, способность организовать самостоятельную работу всех школьников. Реальная ценность урока — его результат; степень усвоения материала учениками. Форма анализа урока представлена в технологической карте.
Анализ урока |
Просмотров: 2037 |
Загрузок: 450 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 14.07.2010
|
|
Педагогическая мастерская как явление педагогической технологии мастерских признана одним из современных способов ведения урока, общения учащихся и педагога, развития предметных компетенций и жизненных компетентностей школьников.
НОУ-ХАУ |
Просмотров: 723 |
Загрузок: 148 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 14.07.2010
|
|
Теоритический аспект построения методического портфолио учителя. Доступность и наглядность презентации даст возможность учителю более быстро освоить данный вопрос. |
|
|
|