Кнопка сайта |
|
|
Если мы Вам понравились, то поставьте нашу кнопку на вашем сайте или блоге
|
|
|
| Страницы: 1 2 3 » |
Методичні рекомендації щодо організації проектної діяльності в закладі. Для вчителів, адміністрації навчальних закладів. |
Методичні рекомендації щодо організації проектоної діяльності з дітьми початкової ланки. |
Календарно-тематичне планування уроків україхнської мови в 1 класі за підручником М.С. Вашуленка, О.В. Вашуленко ( за метеріалами сайту http://zavuch.at.ua/)
|
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 1 класі за підручником О. Карпюк (за матеріалами сайту http://zavuch.at.ua/)
|
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 1 класі за підручником А. Несвіт (авт. Оксанич Н.С.) |
Календарно-тематичне планування уроків природознавства в 1 класі за підручником І.В. Грушинської (за матеріалами сайту http://zavuch.at.ua/)
|
Календарно-тематичне планування уроків природознавства за підручником Т.Г.Гільберг (за метеріалами сайту http://zavuch.at.ua/)
|
Календарне планування уроків природознавства у 1 класі Планування за новою програмою 2012 року (2 години на тиждень) за матеріалами http://teacher.co.ua/ |
Календарне планування уроків трудового навчання в 1 класі. Планування за новою програмою 2012 року (1 година на тиждень) за матеріалами http://teacher.co.ua/
|
Перелік рекомендованих дидактичних матеріалів для навчання першокласників |
Методические рекомендации по организации и проведению аттестации в 2010-2011 учебном году, а также требования и образцы оформления аттестационных материалов. |
Карточка учета носителя перспективного педагогического опыта.
|
В буклете даны рекомендации учителю в схемах и алгоритмах по созданию персовнального блога в сети Интернет.
НОУ-ХАУ |
Просмотров: 787 |
Загрузок: 152 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 28.10.2010
|
|
В брошуре представлен теоретический аспект системы работы в учебном заведении по выявлению. изучению. обобщению и распостранению перспективного педангогического опыта. |
Надано рекомендації учителя початкових класів, адміністраціїх закладів щодо організації роботи з підготовки до ДПА учнів початкової ланки. |
Якісні педагогічні, методичні, управлінські рішення приймаються тільки на основі достовірної інформації, отриманої діагностичним шляхом за допомогою застосування дослідницьких методів. Актуальність та необхідність проведення моніторингових досліджень в закладі висвітлено у статті проректора Донецького облІППО Н.Л.Пастухової "ДАНІ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯК ОСНОВА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ПЕДАГОГІЧНИХ, МЕТОДИЧНИХ, УПРАВЛІНСЬКИХ"
|
Моніторинг якості початкової освіти – це обов’язкова самостійна ланка управлінської діяльності. У статті завідуючої відділом початкової освіти Донецького облІППО Седової Н.М. представлено орієнтовний алгоритм моніторингу таких складових якості початкової освіти, як: ● стан викладання та рівень навчальних досягнень (з навчальних предметів); ● підготовка молодших школярів до ДПА за початкову школу. Тема моніторингового відслідкування «Системний підхід щодо організації та проведення моніторингових досліджень стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з української мови в школах з російською мовою навчання». |
Пример оформления и проведения мастер-класса.
НОУ-ХАУ |
Просмотров: 1265 |
Загрузок: 292 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 14.08.2010
|
|
Батьки, які хочуть, аби в їхньої дитини було все найкраще, які думають, що горою подарунків можна купити любов свого чада, а вседозволеність допоможе виховати їм вільну особу, здійснюють декілька помилок. |
Педагоги стверджують, що сучасні діти набагато самостійніші, ніж їхні однолітки 10 років тому. Лише 20% мають проблеми з проявом самостійності (у 1998 таких дітей було 35%). |
|
|