Кнопка сайта |
|
|
Если мы Вам понравились, то поставьте нашу кнопку на вашем сайте или блоге
|
|
|
| Страницы: « 1 2 3 |
Розвиток зв'язного мовлення — необхідна умова формування соціально активної особистості. Учитель початкових класів має систематично збагачувати словник, вдосконалювати граматичну структуру мовлення дітей, вчити розуміти і свідомо будувати зв'язні висловлювання різних типів і стилів. В основу цієї статті покладено дані про структуру мовленнєвої діяльності. |
Навчити дітей добре читати — одне з найважливіших завдань школи. Поради, рекомендації та підбір вправ по розвитку навичок читання. |
Багато першокласників-шестирічок наштовхуються на проблему недорозвинення фонематичного слуху, що впливає на формування у дітей готовності до звукового аналізу слів. Як допомогти дитині? Що зробити для того, щоб перші кроки до Країни Знань не були страшними та важкими, не залякали дитину, не викликали в неї внутрішній протест або апатію до навчання, адже така дитина не зможе працювати швидко і правильно разом з усіма. На допомогу повинен поспішати вчитель. Послідовна, правильно організована робота з розвитку фонематичного слуху позитивно впливатиме на вдосконалення загального мовного розвитку, що допоможе дитині запобігти мовних помилок під час письма і читання. Робота повинна бути побудована лише на грі та ігрових вправах, щоб першокласники-шестирічки навчалися граючись. |
Найсприятливішим періодом для активізації творчості, фантазії та уяви, пізнавальної спроможності є молодший шкільний вік. На момент вступу до школи дитина є носієм власного пізнавального досвіду. І основна функція школи полягає не в нівелюванні, загальмовуванні досвіду дитини як несуттєвого, а навпаки, в максимальному його виявленні, використанні, збагаченні. Інтерактивні методик формують творчу, мислячу особистість дитини, її самобутність і самоцінність, організовую радісне навчання дітей без примусу, розвиваю в них стійкий інтерес до знань, потребу їх самостійного пошуку. |
Головним у процесі навчання грамоти школярів є процес пізнання, під час якого учні здобувають нові знання, оволодівають вміннями та навичками, набувають досвіду практичної роботи. Тому вчитель повинен правильно організувати, чітко продумати, систематизувати роботу. |
Основне завдання сучасного вчителя — залучити учнів до активної самостійної діяльності. А як зробити, щоб дитина не лише засвоювала нові знання, а й намагалася застосовувати їх під час вироблення нових умінь, почувала себе впевненою, бажала вчитися? Треба зацікавити, тобто створити сітуацію успіху. Зацікавленість, викликана вчителем на уроці, за певних умов може перерости в стійкий інтерес до знань. Коли ж дітям на уроках цікаво? Тоді, коли учень може реалізувати свої можливості, інтереси, прагнення, а не залишатися пасивним виконавцем волі вчителя, безініціативним, позбавленим можливості творити. |
Методичні рекомендації вчителям початкової ланки щодо особливостей роботи з шестирічними дітьми у першому класію |
Мастер-класс (форма ученичества) – активная форма творческой самореализации педагога, когда учитель-мастер передает свой опыт слушателям путем прямого и комментированного показа приемов работы. Учитель – мастер, как правило, обладает собственным стилем творческой педагогической деятельности и собственной дидактической системы работы. Проведение мастер-классов способствует изучению и внедрению в практику инновационных технологий, распространению эффективного прогрессивного педагогического опыта учителя, школы.
НОУ-ХАУ |
Просмотров: 1045 |
Загрузок: 179 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 14.07.2010
|
|
Відомим є факт, що в школі щоденно проходить від 100 до 170 уроків, і більш 90% з них ніяк не аналізуються. І це не дозволяє об’єктивно і оперативно оцінити рівень професійної майстерності педагога. Педагог конструює урок, проводить, аналізує його, підводить підсумки. Тому серед багатьох факторів, що визначають успіх роботи вчителя, головним є потреба і уміння аналізувати свою діяльність і діяльність своїх вихованців. Тільки аналіз і самоаналіз забезпечує творчий підхід до навчання, розумний розрахунок і високе мистецтво.
Анализ урока |
Просмотров: 1219 |
Загрузок: 238 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 14.07.2010
|
|
Уровень знаний и навыков школьников, педагогическое мастерство учителя оцениваются в основном во время посещения учебных занятий. На уроке, как в фокусе, концентрируется вся деятельность педагога, его научная подготовка, педагогические навыки, методические умения, способность организовать самостоятельную работу всех школьников. Реальная ценность урока — его результат; степень усвоения материала учениками. Форма анализа урока представлена в технологической карте.
Анализ урока |
Просмотров: 2038 |
Загрузок: 450 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 14.07.2010
|
|
Педагогическая мастерская как явление педагогической технологии мастерских признана одним из современных способов ведения урока, общения учащихся и педагога, развития предметных компетенций и жизненных компетентностей школьников.
НОУ-ХАУ |
Просмотров: 725 |
Загрузок: 148 |
Добавил: Ксюша |
Дата: 14.07.2010
|
|
Теоритический аспект построения методического портфолио учителя. Доступность и наглядность презентации даст возможность учителю более быстро освоить данный вопрос. |
Как в мировой, так и в отечественной практике портфолио рассматривается и как средство педагогической диагностики, и как метод оценки профессионализма педагогов. В последнем случае портфолио – это набор материалов, демонстрирующий умение учителя решать задачи своей профессиональной деятельности, выбирать стратегию и тактику профессионального поведения и предназначенный для оценки уровня профессионализма работника. Рекомендовано учителю для подготовки к аттестационному испытанию. |
Портфель учителя – это способ фиксирования, накопления и оценки творческих достижений учителя; это комплект документов, регламентирующих его деятельность, формирующий рефлексию его собственной деятельности.
|
Портфель учителя... Какие документіы положить в эту накопительную папку? Как оформить? Как назвать разделы и где получить образцы оформления? Об этом Вы сможите узнать из методических рекомендаций по созданию портфолио учителя. |
Збірник вміщує схеми та таблиці, що нададуть керівникам шкільних предметних науково-методичних комісій практичну допомогу при плануванні роботи та оформленні документації. Розрахована на керівника предметної науково-методичної комісії та вчителів. |
Что такое портфолио учителя? Из каких разделов может состоять? Какие названия разделов существуют? Что может находиться в портфолио учителя? На эти и другие вопросы даст ответы презентация "Портфолио учителя". |
Сейчас стало "модным" заводить портфолио учеников. Шаблон такого портфолио представлен здесь. |
Для формирования правильной осанки у учащихся начальной школы требуется повседневная коррекционная работа, необходимо уделять большое внимание воспитанию у детей привычки принимать правильную рабочую позу в различных условиях. В статье рассказывается о методика Александры Дубогай, профессора Киевского института гигиены - применении мешочков с солью. |
|
|